Νέο διπλωματικό θρίλερ σημειώθηκε στις συνομιλίες ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν στην Ελβετία, καθώς η ιρανική αντιπροσωπεία αποχώρησε προσωρινά από τον χώρο των διαπραγματεύσεων, αντιδρώντας στις νέες απειλητικές δηλώσεις του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Σύμφωνα με ιρανικά μέσα ενημέρωσης, η Τεχεράνη θεώρησε προκλητικές τις δηλώσεις του Αμερικανού προέδρου, ο οποίος προειδοποίησε ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε νέα στρατιωτικά πλήγματα εάν το Ιράν δεν αναλάβει δράση απέναντι στους συμμάχους του στον Λίβανο. Ως ένδειξη διαμαρτυρίας, οι Ιρανοί διαπραγματευτές εγκατέλειψαν την αίθουσα των συνομιλιών, προκαλώντας ανησυχία για την πορεία των επαφών.
Παρά την ένταση, διπλωματικές πηγές ανέφεραν ότι οι συνομιλίες δεν έχουν καταρρεύσει οριστικά, αλλά έχουν διακοπεί προσωρινά. Πληροφορίες του Reuters, που μεταδόθηκαν από διεθνή μέσα, αναφέρουν ότι η ιρανική πλευρά εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ελβετία και ότι οι διαπραγματεύσεις ενδέχεται να συνεχιστούν.
Ο επικεφαλής της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας, Μοχάμαντ Μπαγέρ Γκαλιμπάφ, απάντησε στις αμερικανικές προειδοποιήσεις, υπογραμμίζοντας ότι οι ιρανικές ένοπλες δυνάμεις είναι έτοιμες να απαντήσουν σε οποιαδήποτε πρόκληση, ενώ η ιρανική αντιπροσωπεία αρνήθηκε ακόμη και να συμμετάσχει σε κοινή αναμνηστική φωτογράφιση με τους Αμερικανούς εκπροσώπους.
Η νέα κρίση στις σχέσεις Ουάσιγκτον και Τεχεράνης έρχεται σε μια περίοδο ιδιαίτερα αυξημένης έντασης στη Μέση Ανατολή, με τις εξελίξεις στον Λίβανο και τη στάση της Χεζμπολάχ να επηρεάζουν άμεσα το κλίμα των διαπραγματεύσεων και να καθιστούν αβέβαιο το μέλλον μιας πιθανής συμφωνίας μεταξύ των δύο χωρών.

