Τα επικοινωνιακά κόλπα της κυβέρνησης δεν καταπολεμούν την ακρίβεια και φέρνουν την ανισότητα στην αγορά

2 Χρόνος ανάγνωσης

Πρώτη ημέρα προχθές για το “καλάθι της νοικοκυράς” και ο υπουργός Ανάπτυξης βγήκε βόλτα στα super markets, μαζί με τους δημοσιογράφους, για να δει τι γίνεται. Έμεινε ευχαριστημένος και φωτογραφήθηκε με γάλα στα χέρια και με χαρτί υγείας, στα χέρια και αυτό.

Καλά έκανε αφού το χαρτί υγείας θα μας χρειαστεί αφού λογικά θα Χ……ε στις προσφορές από το ενδιαφέρον της κυβέρνησης.
Όλο αυτό όμως που έγινε εχθές, έχει ξεκινήσει στα λόγια πολύ νωρίτερα, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης. Για λόγους ρεπορτάζ, αλλά και αγοράς των απαραίτητων βγήκαμε και εμείς εχθές στα super markets.
Διαπιστώσαμε ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία πάντοτε ήταν φθηνότερα από τα λεγόμενα επώνυμα, παρέμειναν στο επίπεδο τους, όπως θα παρέμεναν ούτως ή άλλως.

Αυτά, ως επί το πλείστον, είναι τα 51 προϊόντα που περιέχονται στο κυβερνητικό καλάθι. Πανηγυρίζει η κυβέρνηση για κάποια φθηνότερα προϊόντα που έτσι κι αλλιώς ήταν πάντα φθηνότερα από άλλα. Φαίνεται ότι η συμφωνία με τα super markets ήταν να μπουν μέσα οι υπουργοί και να φωτογραφηθούν. Η όλη υπόθεση και η κυβερνητική προπαγάνδα θα πλήξει όμως τα λεγόμενα μικρομάγαζα, τις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις οι οποίες ανέκαθεν στήριζαν και στηρίζουν την ελληνική οικονομία.
Ακούγοντας την προτροπή της κυβέρνησης οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι υποφέρουν από την ακρίβεια, θα στραφούν στο κυνήγι των προσφορών στα super markets, προσπαθώντας να εξοικονομήσουν ακόμη και μισό ευρώ.
Το αποτέλεσμα θα είναι να πληγούν οι μικρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν τόσο μεγάλο αριθμό προϊόντων για να δημιουργήσουν “καλάθι”, αλλά ούτε και ιδιωτικές ετικέτες να βγάλουν στην Αγορά.
Ίσως και αυτός να είναι ο στόχος.
Ας κάνουμε και μία βόλτα παραπάνω, να συγκρίνουμε τιμές και ίσως καταλάβουμε ότι μας κοροϊδεύουν και στηρίξουμε τα μαγαζιά της γειτονιάς μας. Ας μην μας σκλαβώσει ο φιλελευθερισμός.

Share This Article