
Ο υπουργός Μεταφορών, μιλώντας σήμερα, που αλλού, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ δήλωσε πως η Κυβέρνηση μελετά την επέκταση του Μικρού Δακτυλίου και τη θέσπιση διοδίων για τη διέλευση από το κέντρο της Αθήνας αλλά και κάποιο περιβαλλοντικό τέλος, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μία γενικότερη πολιτική κατεύθυνση στην Ευρώπη, στη λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει». «Η ΕΕ έχει φιλόδοξους στόχους για την κλιματική αλλαγή. Είναι κάτι που έχει πέσει στο τραπέζι, το οποίο θα συζητήσουμε και θα δούμε, τίποτε δεν αποκλείεται».
«Όλα τα αυτοκίνητα θα μπαίνουν στον δακτύλιο ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας τους. Η δεύτερη ρύθμιση έχει να κάνει με το ότι περιορίζονται κατά πολύ οι εξαιρέσεις, δηλαδή τα ΙΧ που θα μπορούν κάθε ημέρα, ανεξαρτήτως δακτυλίου, να μπαίνουν στο κέντρο», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφορικά με τον δακτύλιο, που ξεκινά στις 25 Οκτωβρίου.
Ανέφερε επίσης, ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει υιοθετήσει την πρόταση του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδας να συσταθεί ένας ακόμη φορέας, το λεγόμενο Παρατηρητήριο Μεταφορών, προκειμένου όλοι οι συναρμόδιοι φορείς να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν τα ζητήματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό.Με λίγα λόγια ακόμα περισσότερες συζητήσεις, επιτροπές ημερίδες πορίσματα, για να καταλήξουμε να βάλουμε διόδια για να μπαίνει κάποιος στην Αθήνα. Το ευέλικτο νεοφιλελέυθερο κράτος στα καλύτερα του.