Έπιασαν τους κλέφτες μέσα στο σπίτι – «Επιτέλους βοηθήστε μας με τους… παραβατικούς» φωνάζουν οι κάτοικοι της Ανθήλης (video)

0 Χρόνος ανάγνωσης

Δύο ανήλικοι ρομά μπήκαν σε σπίτι και επιχείρησαν να κλέψουν, έγιναν όμως αντιληπτοί από γείτονες που τους εγκλώβισαν στο σπίτι και η αστυνομία που έφτασε λίγο αργότερα τους συνέλαβε.

Οι κάτοικοι είναι σε απόγνωση και διαμαρτύρονται ζητώντας από τις αρχές να παρέμβουν.
Μιλώντας στο Star Κεντρικής Ελλάδας λένε πώς αισθάνονται παραμελημένοι.

TAGGED:
Share This Article