Έγκλημα στα Τέμπη και επιτελικό Κράτος

2 Min Read

Συνεχίζονται τα ρεπορτάζ για το δυστύχημα στα Τέμπη, ποιος έχει την μεγαλύτερη ευθύνη και κυρίως ποιο από τα κόμματα. Εκτός όμως από το δράμα που ζουν οι οικογένειες των θυμάτων υπάρχει και μία άλλη παράμετρος, η οικονομική, η οποία θα ξεσπάσει στον ελληνικό λαό.
Ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γεραπετριτης βεβαιώνει ότι τα τραίνα θα κινηθούν εκ νέου με ασφάλεια αλλά κάποιοι ζητούν να μην κινηθούν τα έως το τέλος του χρόνου ή μέχρι τον Σεπτέμβριο που σύμφωνα με τον πρωθυπουργό θα είναι έτοιμη για χρήση η τηλεδιοικηση.
Ξεχνούν όμως κάτι βασικό: Εκτός από τα επιβατικά τραίνα υπάρχουν και αυτά που διακινούν εμπορεύματα. Ήδη στο λιμάνι του Ικονίου, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης παραμένουν εκατοντάδες, για να μην πούμε χιλιάδες, εμπορευματοκιβώτια και μπορεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους να μην περιέχουν εμπορεύματα που αλλοιώνονται, αλλά υπάρχει το κόστος.
Η μεταφορά τους με τα τεράστια τραίνα κοστίζει 40 ευρώ για το κάθε εμπορευματοκιβώτιο, οδικώς το κόστος ανεβαίνει στα 50 ευρώ, δηλαδή 25,%.
Σε κάποιους μπορεί να φαίνεται ασήμαντο αλλά θα πρέπει να υπολογίσουμε και τα πρόστιμα που θα πληρωθούν για την καθυστέρηση της παράδοσης των προϊόντων καθώς και την αισχροκέρδεια.
Δηλαδή το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και το πέμπτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, ο Πειραιάς, δεν έχει δυνατότητα να διακινήσει τα προϊόντα εξαιτίας του διαλυμμένου κράτους που επιλέγει ανίκανους σταθμάρχες και στέλνει στο θάνατο δεκάδες ανθρώπους.
Το επιτελικό Κράτος που μας δίνει τα κουπόνια φτώχειας στο κινητό μας γνώριζε για την επέκταση του κύκλου εργασιών, κυρίως της COSCO, καθώς και για την τεράστια αύξηση των εξαγωγών.
Δεν φρόντισαν όμως να εκσυγχρονίσουν το δίκτυο μεταφορών.
Θα την πληρώσει και πάλι ο ελληνικός λαός και σε αίμα και σε χρήμα.

Share This Article