Καταγγελία κατά Αυγενάκη: Χτύπησε στο κεφάλι εργαζόμενο στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

3 Χρόνος ανάγνωσης

Σε καταγγελία κατά πρώην υπουργού, και συγκεκριμένα του Λευτέρη Αυγενάκη, προχώρησε η Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες και το Εμπόριο (ΟΣΕΥΠΕ), με αφορμή περιστατικό βιαιοπραγίας κατά υπαλλήλου στο Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Ο πρώην υπουργός αρνείται από την πλευρά του ότι δεν υπήρξε χειροδικία, κάνοντας λόγο για υπερβολές και ζήτησε συγγνώμη για την ένταση. Παράλληλα, μιλώντας το πρωί της Τετάρτης στον ΣΚΑΪ, τόνισε ότι δεν σκέφτεται να παραιτηθεί από τη θέση του.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα, ο πρόεδρος της Βουλής Κ. Τασούλας ζήτησε εξηγήσεις από τον κ. Αυγενάκη για το παραπάνω περιστατικό.

Το περιστατικό
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΣΕΥΠΕ, πρόκειται για ένα επεισόδιο που φαίνεται να έλαβε χώρα πριν από λίγα εικοσιτετράωρα, με φερόμενο ως πρωταγωνιστή πρώην Υπουργό και θύμα της καταγγελλόμενης βιαιοπραγίας μέλος του προσωπικού του αεροδρομίου που βρισκόταν στην πύλη εξόδου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώην υπουργός φαίνεται να μπέρδεψε την πύλη, με αποτέλεσμα να κλείσει η πτήση. Είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το επώνυμο του τέως υπουργού, όμως και πάλι δεν εμφανίστηκε στην έξοδο. Ο πρώην υπουργός ταξίδευε από την Αθήνα με προορισμό έναν από τους νομούς της Κρήτης. Με καθυστέρηση αρκετής ώρας λοιπόν βρέθηκε μπροστά στους εργαζόμενους του αεροδρομίου και άρχισε να φωνάζει, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο της καταγγελίας.
Όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο, η κατάσταση φαίνεται να ξέφυγε, με τον πρώην υπουργό να χτυπά με την άκρη του κινητού του στο κεφάλι μέλος του προσωπικού.

«Δεν υπήρξε χειροδικία» απαντά ο Αυγενάκης
Σε ανάρτησή του, ο Λευτέρης Αυγενάκης αναφέρει ότι λυπάται και ζητά συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση, ενώ μιλώντας στον ΣΚΑϊ είπε ότι δεν σκέφτεται να παραιτηθεί από τη θέση του.
Την ίδια στιγμή δηλώνει “έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό “άγριου ξυλοδαρμού”, “λιποθυμιών”, “χειροδικιών” απο μέρους μου”.
Αναφέρει ότι “υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο” καταλήγει.

Share This Article